חל”ת, פיצוי לעסקים ותשלום על נזקי מלחמה

Pinterest LinkedIn Tumblr +

חל”ת, פיצוי לעסקים ותשלום על נזקים: כל השאלות על הכסף שלכם במלחמה
כמה מענק יקבל העסק בעקבות המלחמה, מי אמור לשלם שכר לעובד שבקושי עבד באוקטובר — ואיפה נכנס מס רכוש?

שאלות ותשובות

לאחר מרתון תיקונים שנערך השבוע בוועדת הכספים, מליאת הכנסת אישרה הלילה (ה’) סופית את מתווה הפיצויים לעסקים. המתווה מכיר בכל היישובים שנמצאים ברדיוס של עד 40 ק”מ מעוטף עזה — בהם גם הערים באר שבע, אשקלון ואשדוד — ו-5-0 ק”מ בגבול הצפון כזכאים לפיצוי מלא בגין נזק עקיף — הוצאות, אובדן הכנסות ושכר עובדים. עבור שאר הארץ, חל מנגנון פיצויים לעסקים המתבסס על שיעור הפגיעה במחזור העסק באוקטובר 2023, בהשוואה למחזורים קודמים. גובה המענק תלוי בשיעור הפגיעה, בגודל העסק, ובגובה הוצאות העובדים. הדיווח ייערך במערכת ייעודית, שתגובש בשבוע הקרוב. בנוסף, המתווה מכיל הקלות לקבלת דמי אבטלה בגין חל”ת.

עצמאים ופרילנסרים

אני גרפיקאית עצמאית המתגוררת בקריית אתא, מוגדרת כעוסק פטור, והעבודה שלי הצטמצמה משמעותית החודש. האם אני זכאית לפיצוי?
המענק שלך תלוי בגודל המחזור השנתי שלך. אם המחזור השנתי שלך הוא עד 107 אלף שקל, את זכאית למענק קבוע, שלא תלוי בשיעור הפגיעה בעסק שלך. המתווה לא עושה הבחנה בין עסק שנפגע ב-25% או ב-100%. לכן, את צריכה רק להוכיח שהמחזור נפגע ב-25% לפחות.
המענק הקבוע לעסקים קטנים (מחזור של עד 107 אלף שקל בשנה) יתבצע בשלוש מדרגות: עסקים עם מחזור של 50-12 אלף שקל בשנה יהיו זכאים למענק קבוע של 1,750 שקל בחודש; עסקים עם מחזור של 90-50 אלף בשנה יהיו זכאים למענק קבוע של 3,150 שקל בחודש; ועסקים עם מחזור של 107-90 אלף שקל בשנה יהיו זכאים למענק קבוע של 4,200 שקל בחודש.
אם המחזור השנתי שלך מסתכם ב-107–300 אלף שקל, גובה הפיצוי יחושב לפי גובה המחזור שלך, תוך התחשבות בשיעור הפגיעה במחזור, והוא ינוע בין 2,650 שקל בחודש, ויכול להגיע עד 14 אלף שקל לעסק עם מחזור שנתי של 300 אלף שקל, שנפגע ב-80% במחזור.

העסק שלי הוקם רק בינואר 2023, ואין לי יכולת להשוות למחזור עסקים אשתקד. איך יחושב המענק שלי?
כדי לחשב את גובה הפיצוי לעסקים חדשים (עם מחזור של יותר מ-107 אלף שקל), המחזור של אוקטובר יושווה למחזורים קודמים – עד אוגוסט 2023. כך למשל, אם הדיווח שלך הוא דו-חודשי, אז מחזור העסקים של ספטמבר-אוקטובר 2023 יושווה לממוצע המחזורים הקודמים שלך – ינואר-פברואר 2023, מרץ-אפריל 2023, מאי-יוני 2023, ויולי-אוגוסט 2023. אם תוכיח ירידה של 12.5% לפחות ביחס לממוצע החודשים הקודמים – תהיה זכאי למענק (לפי שיעור הפגיעה). אם הדיווח הוא חודשי ולא דו-חודשי, תצטרך להוכיח ירידה של 25% ביחס לחודשים הקודמים.

ומה לגבי עסקים חדשים ממש? שקמו רק בחודש-חודשיים האחרונים? האם אני זכאי לפיצוי?
כן. המחזור של אוקטובר יושווה למחזור של ספטמבר, ומשם ייגזר שיעור הפגיעה.

אני עובד בשיטת שוטף פלוס 30 — ולכן את הירידה בעקבות המלחמה לא אראה לפני דצמבר-ינואר. איך אני אקבל פיצוי אם לא אוכל להוכיח ירידה באוקטובר?
בחקיקה הנוכחית, שתקפה עד דצמבר, יש אפשרות לקבל את הפיצוי בגין החודשים נובמבר-דצמבר, שבהם ככל הנראה תראה את הבעיה התזרימית, ולא בגין ספטמבר-אוקטובר. עבור עסקים שעובדים בשוטף פלוס 60, או אפילו 120, המצב מורכב יותר, ובינתיים המענה לא שלם לחלוטין. בחוק הנוכחי הוכנס סעיף שיאפשר לבצע שינויים בלוחות הזמנים בהוראה שעה, ולא בחקיקה. לכן, כדאי לעקוב לקראת סוף השנה — לפי המצב הביטחוני — אם אכן תהיה הוראת שעה כזאת, שנותנת פתרון לעצמאים שיראו את הירידה בתזרים רק בשנה הבאה.

אחרי הקורונה הייתי צריכה להחזיר לא מעט כסף בגין המענקים שניתנו ביתר. לכן אני מתלבטת אם לבקש החזרים מהמדינה. גם הפעם אני עלולה להיות חשופה להחזר מענקים שניתנו לי?
לא, הפעם לא תידרשי להחזרי מענקים. הסיבה היא שהדיווח יחל רק מ-16 בנובמבר, עת הדיווח למס הכנסה בגין אוקטובר. בתקופת הקורונה, ההחזרים ניתנו על בסיס הצהרות המעסיקים, וההחזרים היו למעשה הפער בין הצהרות העסקים לבין הדיווח בפועל. משום שהפעם ההחזרים ניתנים על בסיס הדיווח עצמו — לא יהיו פערים.

אני עצמאי קטן, והשנה הייתה ממש קפיצה במחזור העסק שלי. המחזור שלי באוקטובר 2023 נפגע ביחס לחודשים הקודמים, אבל אם אני משווה ביחס לאוקטובר אשתקד, אין ירידה של ממש. האם אני זכאי לפיצוי?
לא. בכל אופן תצטרך להוכיח פגיעה ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה. אם אתה מדווח דו־חודשי, פגיעה של 12.5% בחודש, ואם אתה מדווח חד־חודשי, פגיעה של 25% בחודש. השוואה למחזורים קודמים באותה שנה אפשרית רק לעסקים חדשים, שאין להם מחזור מאשתקד להשוות אליו.

מעסיקים

אני מעסיק, והתאמצתי לא להוציא את העובדים שלי לחל”ת אפילו שלא הייתה הרבה עבודה בחודש האחרון. מה יוצא לי מזה?
אם אכן תוכל להוכיח ירידה במחזור, תהיה זכאי להחזר הוצאות שכר של 75% משכר העובדים, המוכפל בשיעור הפגיעה. במתווה הנוכחי, אין מענק אחר שמעודד מעסיקים לשמר את העובדים שלהם במקום העבודה.

יש לי מסעדה בירושלים שעדיין עובדת, אבל בעצימות נמוכה, ולכן אמרתי לחלק מהעובדים השעתיים שלי — שעובדים במשמרות — לא להגיע לעבודה בחודש האחרון. עדיין לא הוצאתי אותם לחל”ת. מי אמור לשלם להם?
אם חיכית עד שיאושר המתווה כדי לפעול, יש לך אפשרות להחליט להוציא את העובדים האלה לחל”ת רטרואקטיבית, מהיום שבו התחילו להיעדר, כל עוד הם אכן לא הגיעו לעבודה בימים האלה. דמי האבטלה שלהם יחושבו לפי ממוצע המשכורות בחצי השנה האחרונה. עבור העובדים שהגיעו לעבודה, תוכל לקבל החזר מהמדינה בגין 75% מהוצאות השכר של העובדים, שאותו מכפילים בשיעור הפגיעה במחזור שלך.

העסק שלי במרכז הארץ מושבת, והוצאתי את עובדיי לחל”ת. מהן ההקלות בקבלת דמי אבטלה בחל”ת שאושרו במתווה הנוכחי?
ההקלות שהתקבלו הן קיצור תקופת החל”ת המינימלית מ-30 יום ל-14 יום, כך שתוכל להחזיר את עובדיך מוקדם יותר אם תראה שאפשרי לפתוח את העסק. כמו כן, בוטל הניכוי של ימי החופשה הצבורים לפני ההוצאה לחל”ת, ותקופת האכשרה לדמי אבטלה — התקופה שבה שכיר נדרש לעבוד ב-18 החודשים האחרונים כדי להיות זכאי — קוצרה מ-12 חודשים ל-6 חודשים.
עם זאת, עדיין לא מדובר ב”חל”ת קורונה”, שההקלות היו נרחבות יותר. כך למשל, מובטלים חוזרים (שכבר חתמו אבטלה בארבע השנים האחרונות) עדיין יהיו זכאים לדמי אבטלה מופחתים, גם במתווה החדש.

יש לי עסק בהרצליה, וחלק מהעובדים שלי מתגוררים בנגב המערבי. הם פונו ולכן למעשה לא עבדו מאז 7 באוקטובר. האם אני צריך לשלם להם שכר? מי יפצה אותי על זה?
רשות המסים פירסמה הודעה שלפיה מעסיקים מכל הארץ יהיו רשאים לתבוע פיצוי עבור שכר ששילמו לעובדים שנעדרו ממקום העבודה כיוון שפונו מביתם בהוראת כוחות הביטחון, בשל אירועי הלחימה האחרונים. המשמעות היא שאתה תשלם את השכר כרגיל, כאילו העובדים הגיעו לעבודה, ותקבל פיצוי מהמדינה בגין השכר בדיעבד. המערכת הייעודית לנושא תיפתח בזמן הקרוב, ותוכל לדרוש את הפיצוי. תקרת הפיצוי בגין השכר החודשי מוגבלת לשיעור של פעמיים וחצי השכר הממוצע במשק.

יש לי מכולת שנמצאת בעוטף עזה, אבל האזור סגור, והחנות לא פועלת מאז 7 באוקטובר. האם עליי לשלם שכר לעובדים? מי יפצה אותי?
העסקים בעוטף עזה מוגדרים כעסקים ביישובי הספר בצפון ובדרום, ולכן זכאים לפיצוי מלא — הן בגין פגיעה ברכוש, והן בגין אובדן הכנסות ותשלומי עובדים. מאחר שאת מקבלת שיפוי מלא בגין הוצאות השכר של העובדים, כאילו עבדו כרגיל, את צריכה לשלם לעובדים שכר מלא.

שכירים

אני עובדת לפי שעה, במשמרות. באוקטובר עבדתי, אבל משמעותית פחות מבכל חודש אחר. מי יפצה אותי?
לפי המתווה שאושר, העובדים השעתיים למעשה לא יקבלו פיצוי בגין המשמרות שהפחיתו להם באוקטובר, כל עוד הם אכן עבדו. גם אם המעסיק יוציא אותך לחל”ת עכשיו, על נובמבר, דמי האבטלה שלך יחושבו כממוצע של ששת החודשים האחרונים — ובהם גם אוקטובר, שבו עבדת פחות.

הוציאו אותי לחל”ת לפני שבועיים, אבל בגלל שלא עמדתי בתנאי הזכאות כי לא עבדתי 12 חודשים מתוך 18 חודשים אחרונים, הפנייה שלי לדמי אבטלה נדחתה. עכשיו קיצרו את תקופת האכשרה ל-6 חודשים. האם להגיש שוב בקשה?
הביטוח הלאומי כעת מנסה לאתר רטרואקטיבית את כל האנשים האלה, ולהודיע להם כי השתנתה תקופת האכשרה וייתכן שהם זכאים לדמי אבטלה. כדאי לברר מול הביטוח הלאומי שוב את תנאי הזכאות, ולהגיש תביעה חדשה במקרים מתאימים.

המעסיק שלי גישש איתי בקשר להוצאתי לחל”ת. אין לי בעיה עקרונית אם זה, אבל אני מפחד שאם אקבל עכשיו דמי אבטלה, ואחזור לעבודה עם התאוששות המשק — הדבר יפגע בזכאות שלי לדמי אבטלה בעתיד אם ארצה להתפטר (או אם אפוטר). מה כדאי לעשות?
צריך להביא בחשבון שהוצאה לחל”ת וקבלת דמי אבטלה בגינם היא תקופת אבטלה לכל דבר ועניין. לכן, ברגע שתסיים את תקופת האבטלה ותשוב לשוק העבודה, יהיו ארבע שנים שבהן אתה עלול להיות “מובטל חוזר”, ולמעשה אם תשוב לאבטלה תהיי זכאי לדמי אבטלה מופחתים (עד 80%), ולתקופת אבטלה קצרה יותר, תלוי בגיל ובמצבך המשפחתי.
חשוב גם להבין שיש ענפים שנפגעו יותר — גם בחל”ת קורונה וגם בחל”ת הנוכחי — בהם תחומי הפנאי והבידור, האופנה והמסעדנות. למעשה, עובדים רבים שכבר הוצאו לחל”ת בקורונה מוצאים לחל”ת גם עכשיו, וכבר היום הם מובטלים חוזרים. לכן, התשובה תלויה גם באיזה ענף אתה עובד, ועד כמה הוא חיוני בשעות משבר.

אני עובדת במסעדה באשקלון, שהוציאה אותי לחל”ת לפני שבועיים וחצי. כעת הבנתי שעסקים באשקלון זכאים לפיצוי מלא גם בגין שכר העובדים. מי אמור לשלם לי?
דמי אבטלה הם נמוכים יותר מהשכר המלא שקיבלת מהמעסיק. לכן, ייתכן שאת למעשה עשויה “להפסיד” כסף אם את נמצאת בחל”ת, בעוד המעסיק שלך יכול לקבל שיפוי מלא בגין השכר שהיה משלם לך, אלמלא הוציא אותך לחל”ת. כעת מנסים בביטוח הלאומי לאתר עובדים כמוך — שמקבלים דמי אבטלה אך בעקבות שינוי החוק והרחבתו לאזורים נוספים, המעסיקים שלהם יכולים לשלם לעובדים ולקבל שיפוי מלא — כדי לעדכן אתכם בשינוי. כדאי לך לדבר עם המעסיק אחרי שינוי החוק, ולשקול לחזור למקום העבודה, גם אם אינו פועל.

אני עובדת בחנות שנמצאת בעוטף עזה, אבל האזור סגור, והחנות לא פועלת מאז 7 באוקטובר. האם אני זכאית לשכר? ומי ישלם לי?
העסקים בעוטף עזה מוגדרים כעסקים ביישובי הספר בצפון ובדרום, ולכן זכאים לפיצוי מלא — הן בגין פגיעה ברכוש, והן בגין אובדן הכנסות ותשלומי עובדים. העסק מקבל שיפוי מלא בגין הוצאות השכר של העובדים, כאילו עבדו כרגיל, ולכן העסק הוא זה שצריך לשלם לך שכר מלא.

אבל אני מקבלת בכל חודש שכר שונה, לפי מספר המשמרות שעבדתי. יש חודשים עם משמרות רבות, וכאלה עם מעט. איך מחליטים איזה שכר ישולם לי?
השכר לעובדים שעתיים יחושב לפי ממוצע השכר בשישה החודשים האחרונים, בדומה לחישוב לצורך דמי אבטלה.

אני גר בראשון לציון, ועובד באולם אירועים שלמעשה מושבת מאז ה-7 באוקטובר. האם אני זכאי לשכר, ומי ישלם לי?
כעת יש שני מסלולים אפשריים, התלויים בהחלטת המעסיק. יש אפשרות למעסיק להוציא אותך לחל”ת (גם רטרואקטיבית), ל-14 יום לפחות, ואז תהיה זכאי לדמי אבטלה מהביטוח הלאומי. אפשרות שנייה של המעסיק היא לשלם לך שכר כרגיל, ולקבל שיפוי מהמדינה בדיעבד — הוא יוכל להגיש את הבקשה לפיצויים בעקבות הירידה במחזור באוקטובר, שמשכלל בתוכו גם 75% משכר העובדים. כך למעשה, המדינה תשלם למעסיק 75% מהשכר, והמעסיק ישלים את ה-25% הנוספים.

אני גר באשדוד, הוציאו אותי לחל”ת כבר לפני שבועיים. הבנתי שיש מחסור בעובדים בחקלאות, האם המדינה נותנת מענק לעובדים כדי לעודד אותם לעבוד במקום לקבל דמי אבטלה?
כן. בעקבות המחסור בעובדים בתחומי החקלאות והבניין, המדינה מציעה מענק של 3,000 שקל בחודש לעובדים שיגיעו לעבוד בתחומים האלה, שיינתן על ידי הביטוח הלאומי. אם תתמיד, בחודש השלישי תהיה זכאי ל-4,000 שקל. במקרה שלך, משום שאתה גר באשדוד, אם תעבוד בענפים האלה בתוך הטווח של 40-0 ק”מ מרצועת עזה – תהיה זכאי למענק כפול. ייתכן שזה ישתלם כלכלית יותר מאשר לחתום דמי אבטלה.

בעלי במילואים מתחילת הלחימה, ובפועל אני לא עובדת. רק לפני שבוע חזרתי לעבוד מהבית, וגם זה בעצימות נמוכה. האם אני זכאית לשכר?
משרדי האוצר והביטחון להסכם לפיצוי ושיפוי של בנות ובני זוג של אנשי ונשות המילואים על אובדן הכנסה. הפיצוי יגיע מקרן הפיצויים של משרד הביטחון. הקריטריונים לקבלת השיפוי יפורסמו עד 15 בנובמבר, והם יכללו בני ובנות זוג שלהם ולמשרת המילואים יש לפחות ילד אחד שטרם מלאו לו 14 שנים, או ילד בעל צרכים מיוחדים מעל הגיל הזה. משרד האוצר התחייב כי אם יהיה צורך, הוא יעמיד מקורות תקציביים נוספים לטובת קרן הסיוע.

תושבי היישובים שפונו

אני תושבת אופקים, אבל אני עובדת בחברה בתל אביב. אני ומשפחתי מפונים, ולמעשה לא עבדתי מאז 7 באוקטובר. האם אני זכאית לשכר? ומי ישלם לי את השכר?
רשות המסים פירסמה הודעה לציבור המעסיקים, שלפיה מעסיקים מכל הארץ יהיו רשאים לתבוע פיצוי עבור שכר ששילמו לעובדים שנעדרו ממקום העבודה כיוון שפונו מביתם בהוראת כוחות הביטחון, בשל אירועי הלחימה האחרונים. המשמעות היא שהמעסיק ישלם את השכר כרגיל, כאילו הגעת לעבודה, ויקבל פיצוי מהמדינה בגין השכר בדיעבד. המערכת הייעודית לנושא תיפתח בזמן הקרוב, והמעסיקים יוכלו לדרוש את הפיצוי. תקרת הפיצוי בגין השכר החודשי מוגבלת לשיעור של פעמיים וחצי השכר הממוצע במשק. אם העסק לא משלם לכם, הוא לא יהיה זכאי לפיצוי.

פוניתי מביתי בעקבות הנחיות המדינה. למה אני זכאית?
כל המפונים בעקבות הנחיות המדינה, אלה שגרים במרחק של 7-0 ק”מ מרצועת עזה או 5-0 ק”מ מגבול לבנון, זכאים למענק של 1,000 שקל לאדם, ועד 5,000 שקל למשפחה — בין אם פונו למלון ובין אם פונו עצמאית. אם את בוחרת שלא להשתמש בחלופת בית המלון, את ומשפחתך תהיו זכאים לדמי קיום בסך 200 שקל לאדם בוגר ביום, ו-100 שקל לילד ליום.

אני מפונה במלון בתל אביב, ורכבי נפגע מירי רקטות. האם אני זכאית לפיצוי, איך אני מתנהלת מול רשות המסים — ומתי אני אראה את הכסף?
כל מה שמוגדר כפגיעות ישירות בבתים, רכוש, או רכבים — הן מרקטות והן מהמתקפה ב-7 באוקטובר — מזכה בפיצוי מקרן הפיצויים מס רכוש, עבור כל תושבי הארץ. ברגע שגילית על הנזק, כדאי להגיש במהרה תביעה מקוונת נזק ישיר באתר של רשות המסים. לפי לוח הזמנים הנוכחי, רשות המסים תשלח צוות של עובדי רשות ושמאים שיעריכו את הנזק, גם אם אינכם נמצאים בבית, תוך 24 שעות. את הכסף תראו בחשבון תוך 21-14 יום. לפי אמיר דהן, מנהל קרן הפיצויים, עד היום הוגשו כ-24 אלף תביעות, וגם היום — חודש אחרי — עדיין יש אזורים בעוטף עזה שלא הוגשו בגינם תביעות, בין היתר משום שהאזור עדיין סגור.

הבית שלי נפגע במהלך מתקפת ה-7 באוקטובר. אני ומשפחתי מפונים במלון בנתניה. מתי אוכל לחזור הביתה? האם אהיה זכאי לעבור לדירה אחרת?
בשונה מפגיעה ברכב או ברכוש, במקרים של פגיעות מורכבות שבהן יש נזק חמור למבנה, לוח הזמנים שונה. המשפחה מפונה על חשבן קרן הפיצויים או הרשויות המקומיות (תלוי במקרה), וכעת רוב המפונים נמצאים בבתי מלון ולא בדירות. אחרי תום המלחמה, תיערך בדיקה של רשות המסים בבית — הכוללת גם מהנדס — ויוחלט כמה זמן יתבצע שיקום הנכס. במקרה שבו השיקום ייארך שנה, למשל, תקבלו פיצוי מקרן הפיצויים בגין שכר דירה, ואם הייתה פגיעה בתכולת הבית אז גם פיצוי בגין התכולה, כדי שתוכלו לרהט את הבית הזמני. כשתעברו לביתכם לאחר השיקום, תהיו זכאים גם להחזר בגין הובלה.

מאמרים שאולי יעניינו אתכם
חסן נסראללה מאיים שוב – נפציץ את דימונה
החות'ים מאיימים לתקוף בדימונה

חסן נסראללה מאיים שוב - נפציץ את דימונה

בני ביטון יוצר מהפך בדימונה
בני ביטון

"שברנו את כל הסטטיסטיקה במדינת ישראל", כך התבטא בני ביטון ראש עירית דימונה. בשלוש השנים האחרונות הוקמו בדימונה לא פחות - קראו עוד

שריפה בדימונה 21 נפגעים
מכת חום – גבר בן 60 מת בדימונה

שריפה בדימונה 21 נפגעים

האתר המחודש של דימונה
blank

ברוכים הבאים לאתר המחודש של דימונה - שער העיר, בימים הקרובים נמשיך לעדכן ולעבות את האתר בכל החדשות בעיר לטובת - קראו עוד

דימונה מתחברת למאגר תמר
blank

זו הבשורה הטובה בסיפור, אך הבשורה הפחות טובה היא שהמחיר לא ירד וישאר כשם שהיה, ולמה? כי לחברת גזטיב שעד - קראו עוד

שוד כספומט בקניון פרץ
תושב דימונה בכנופיית הרמאים

יום חמישי האחרון בלילה בקניון פרץ בפאתי העיר דימונה כנופייה של שודדים עקרה את הכספומט הנייד שהוצב במרכז הקניות, בתוך - קראו עוד

מה קרה לבית המשפט בדימונה
blank

  למה צומצמו בשנים האחרונות ימי העבודה של בית המשפט בדימונה לשלושה ימים, מי מייבש את בית המשפט בדימונה ומאלץ - קראו עוד

בית קפה תמים או מיסיונרי
blank

מי מנסה בשבועות האחרונים לסגור בית קפה מפואר ומושקע בדימונה ומדוע? שני נוצרים שמתגוררים בדימונה מעל עשור פתחו מיזם של - קראו עוד

21 אלף דירות בדימונה
שכונת השחר בדימונה (צילום ארמון אדריכלים)

האם דימונה תכפיל עצמה בתןך 5 שנים? זו השאלה שבוחנים בשלב זה באוצר לנוכח ההסכם שומדת עירית דימונה לחתום בקרוב, - קראו עוד

הוארך המעצר של תוקף הקשישה מדימונה
blank

הוארך מעצרו של תושב דימונה בשנות ה-30 לחייו הוא נעצר ביום שני בשבוע שעבר לאחר ששדד קשישה באלימות ופצע אותה - קראו עוד

כנס מחזורים לדורותיו בדימונה
דימונה

דימונה עומדת בפני כנס המחזורים הגדול ביותר שאי פעם היה, הכנס יתקיים ב 15 לנובמבר בעיר דימונה.

דימונה מטפסת על מפת הנדל”ן
blank

הסכם הגג שנחתם לאחרונה בין עיריית דימונה ומשרדי הממשלה החל להזרים משקיעי נדל"ן לעיר. כל זאת בהקשר לפיתוח כביש 6 - קראו עוד

אצטדיון ע”ש בניון
מינוי מפתיע בכדורגל הישראלי. לאחר משא ומתן שנמשך מספר שבועות בין קבוצת מ.ס דימונה מליגה א' לניר קלינגר, נחתם היום (חמישי), הסכם לפיו קלינגר יהיה המנהל המקצועי של הקבוצה בעונה הבאה. קלינגר כזכור, פתח את העונה החולפת כמאמן הפועל חיפה.

ראש העיר בני ביטון הציע להנציח את שמו של הכוכב בנניון יליד דימונה ולקרוא למגרש החדש על שמו. בימים אלו - קראו עוד

אילנה אזולאי מ”מ ראש עיריית דימונה הודחה
בני ביטון

מועצת העיר דימונה הצביעה הערב (שלישי) בעד הדחתה של ממלאת מקום ראש העיר, אילנה אזולאי. תשעה חברי מועצת העיר הצביעו - קראו עוד

הפועל ת”א תארח את דימונה
מינוי מפתיע בכדורגל הישראלי. לאחר משא ומתן שנמשך מספר שבועות בין קבוצת מ.ס דימונה מליגה א' לניר קלינגר, נחתם היום (חמישי), הסכם לפיו קלינגר יהיה המנהל המקצועי של הקבוצה בעונה הבאה. קלינגר כזכור, פתח את העונה החולפת כמאמן הפועל חיפה.

כולם חולמים על גביע המדינה, אבל לדימונה יצא לשחק עם הפועל תל אביב, משחק קשה לדימונה ולתל אביב קל יחסית - קראו עוד

שבע שנות מאסר לבעל מינימרקט שאנס בת 15
blank

ביהמ"ש המחוזי בב"ש גזר את העונש על בעל מכולת בן 64 מדימונה, שאנס וביצע במשך שנים מעשים מגונים בנערה שגרה - קראו עוד

בהשקעה של 273 מיליון ש”ח: 15 מפעלים יוקמו ויורחבו בדימונה, בערד ובירוחם
בני ביטון

הרשות להשקעות במשרד הכלכלה אישרה תוכנית להקמתם והרחבתם של 3 מפעלים בדימונה, 5 בירוחם ו-7 בערד, שיביאו ליצירתן של 514 - קראו עוד

היו”ר מקס פרץ עזב את עירוני דימונה
מינוי מפתיע בכדורגל הישראלי. לאחר משא ומתן שנמשך מספר שבועות בין קבוצת מ.ס דימונה מליגה א' לניר קלינגר, נחתם היום (חמישי), הסכם לפיו קלינגר יהיה המנהל המקצועי של הקבוצה בעונה הבאה. קלינגר כזכור, פתח את העונה החולפת כמאמן הפועל חיפה.

מקס פרץ יו"ר הקבוצה עירוני דימוןנה עזב את תפקידו ובמקומו ימונה רועי אמנו, מקס סיפר כי מטעמים אישיים לא יוכל - קראו עוד

נעצר דימונאי החשוד בסחיטת עסקים בדימונה
blank

חשוד בן 23 מדימונה נעצר על מספר מקרים בהם סחט מספר בעלי עסקים בדימונה, רובם שתקו מפחד, ולכן היה קשה - קראו עוד

הסכם הסטורי בדימונה – 5 מיליארד שקל לבניית 20,900 דירות חדשות
blank

הסכם היסטורי נחתם על בניית יותר מ 20,000 דירות בפועל בדימונה בשבע השנים הבאות, אך האם הבטחה זו תמומש או - קראו עוד

מחיר למשתכן – בדימונה אין קופצים
תנופת פיתוח בדימונה

בדימונה שווקו 3 מגרשים אך לשניים הנוספים לא הוגשו הצעות; מחיר דירת 100 מ"ר בדימונה לאחר המענק יעמוד בדימונה, חברת - קראו עוד

ראש העיר בני ביטון נחקר בחשד להטרדה מינית
בני ביטון

בני ביטון ראש עירית דימונה לא הופתע מזימונו לחקירה בפרשת ההטרדה המינית המיוחסת לו, זה כבר זמן רב שאיומים אלו - קראו עוד

התיק נגד ראש העיר דימונה בעניין הטרדה מינית נסגר מחוסר אשמה
בני ביטון

כפי שהערכנו בזמנו כאן באתר אכן לא היו דברים מעולם וביום חמישי הודיעה הפרקליטות הודיעה על סגירתו מחוסר אשמה של - קראו עוד

כנס בחירות בנוכחות ראש הממשלה ביבי נתניהו בדימונה
blank

כנס בחירות בנוכחות ראש הממשלה ביבי נתניהו בדימונה

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

שתף ברשתות החברתיות.

התגובות סגורות